Varmt....

Det är sååå äckligt varmt ute!! usch och fy för sommaren, snart är dock hösten här!!!!!!



Livet flyter på. Jag jobbar och står i ganska mycket, nu under sommaren blir de jätte mycket jobb men de är bra. Fick förlängning till Augusti i torsdags. Och så sa chefen att om hon jag vikar för väljer att stanna kvar där hon är och testar på så är jobbet mitt :) Så de hoppas vi på nu :)


Jobbigast är väl alla jourer man har, men de fungerar, är bara lite meck för Michael att gå ut med hundar, hämta och lämna på dagis. Men han har inte klagat hittils :) Är ganska bra för Amanda att få så mkt egen tid med pappa, hon har ju haft mig hemma i stort sett under hela livet, dagligen.

På lördag blir det en smålands resa ner tur och retur, ska ner och hjälpa min bror att flytta då ingen kan ställa upp där nere!! Förjävligt faktiskt, men de brukar vara jag som bor 15 mil därifrån som får ta tag i saker och ting!!!
Kan inte du ringa de samtalet, Jo visst ska bara kopplas från göteborg till jönköping innan man kommer fram men visst man får ju ställa upp då ingen annan kan ta tummen ur röven och agera!!!


Ska snart springa ut med Bimbo, sen en snabb runda för Fendi, stackarn har så ont av värmen nu min lilla goa hund <3 Den lilla är tuff och den stora är feg ;) Haha jag klädde ut mig för några veckor sen, och tog ett stort paraply och gick i mot hundarna för och se hur dom reagerade, den stora sprang och kissade på sig !!!! Och den lilla hoppade och skulle hugga.. ;) Jag vet vår stora hund är verkligen  livsfarlig haha!!

Jaja nu tar väl en person det som en pik, men de är det inte, för den personen har inget med mitt liv att göra mer! :D

Hej hej nu ska jag plocka disk sen ut med hundarna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas hon tar det jobbet =)

2012-05-30 @ 19:57:54
URL: http://www.malartjejen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0