Trött, tröttare

Tröttast.. Fattar inte folk som har ett jobb 7-16 dagligen ;) skulle jag aldrig orka, tacka vet jag kvällar, då har man hela dagen hemma :) Idag Blev det övertid på morgonen och eftermiddagen. Skulle jobbat 9-15 men blev 7.30-17.00!

I morgon är de extra insatt 10-18.30. Ska gå special varvet i slottsskogen :) kommer säkert piss regna bara för att jag har en jacka som blir pissvåt igenom på 2 min ;) jaja förkyldning nästa, tänker inte svettas med vinterjackan iaf!!!

Sen är det jobb lördag 11.30 till söndag 14.00, sen ledig måndag, jobbar kväll tisdag, jour onsdag till torsdag, kväll fredag sen är jag ledig över helgen ;)
Så på måndag ska jag ha en mysdag hemma med Amanda, bara jag och hon ❤

Nu väntar jag på tvättmaskinen sen ska de in i tumlaren sen är de godnatt :)

Ha de gött alla människor förutom dom som bara är inne och läser för att hitta på historier som inte stämmer överens med verkligheten ;) finns 2-3 st :D

Hej svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0