Dags att blogga...

Blir inte så mycket med det nu för tiden, jobbet och familjelivet tar upp all min tid.. :) Men jag älskar det!


Jag har världens bästa jobb, man ger så jävla lite men får tillbaka så himla mycket. De är en andra familj, underbara kollegor och underbara boende, chefen är fantastisk hon med :) Även om mitt första intryck om henne inte var bra ;) Skenet bedrar!


Amanda växer och utvecklas. Hon är så stor nu, hon kan så mycket, börjar lära sig om klockan, räkna och läsa och skriva :) Hon vräker ur sig dom mest korkade frågor man kan tänka sig, drar skämt om bellman, hittar på egna skämt och är en riktig pajas ;) Sen har hon ett jäkla humör också, på 3 röda är hon igång, mer likt en tonåring i humörsvängningarna skulle jag säga. Springer in i sitt rum skriker allt vad hon kan *högt, ljust så de skriker i öronen*  Smäller igen dörren, öppnar drämmer igen ännu högre, får en tillsägning, öppnar dörren och förklarar vilken pest och pina hennes mamma och pappa är för att hon inte får t.ex kasta vatten på hundarna! och smäller igen dörren igen. Tillslut lyfter hennes elaka mamma och pappa av dörren och då ska ni veta att vi förstört hela hennes rum! haha ja de är en del av hennes utbrott som kommer i mellan åt :) Men hon är lätt och få på bra humör, hon är inte lika långsynt som sin pappa ;) *JA MICHAEL DE ÄR EN PIK TILL DIG*

Helgen består av arbete för min del i morgon ett pass från 12-20 och söndag går jag på 11.30 och har jour över natten till måndag kl 11 sen ledig tisdag sen kväll onsdag torsdag ledig fredag, extra jobb på lördag 14-21 sen söndag ledig..  veckorna efter blir lååånga... massa jourer och kvällar 8 dagar i streck :P Men de är fina pengar på midsommar 3878 i OB på en jour över midsommar plus vanliga timpengen :)

Lite bilder kommer nedan sen blir de på återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0