Så att alla ser det

Christina vill dölja! Vill du fortsätta diskussionen så boka in en kaffe, tycker vi kan ta de som vuxna människor, jag står för mitt och är väldigt öppen för en diskussion för att se om problemen går att lösa eller hur vi ska göra för att undvika det här i fortsättningen! Detta skrev jag i ett sms till henne men får inget svar! Jag försöker hitta en lösning men hon vägrar, likförbannat beklagar hon sig. Spara detta blogg inlägg till Amanda också Christina så hon kan läsa detta med när hon blir stor som du sparar allt annat. Jag ger dig en chans till att komma på en lösning sen bryr jag mig inte mer om att försöka lösa det för de tjänar inget till att en försöker och den andra kastar skit!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag hoppas att Christina kommer på bättre tankar och tar den öppna handen Du erbjuder.

Hon skadar ju sig själv mest och sitt första barnbarn.
Kramar.

2012-07-11 @ 20:04:44
Postat av: Dessi

Precis, sen förstår jag inte varför man beklagar sig om ett problem när man inte är beredd att lösa det. Men men så är det. Kram

2012-07-12 @ 10:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0