:)

På tisdag fyller Amanda 5 år! Helt crazy! Det går så snabbt. Hon utvecklas dag för dag, hon är verkligen en tjej med ett temperament utan dess like,går de fel med något så kan det kvitta ;) (låter inte alls som mig så håll tyst)

Just nu är hon dock sjuk, förkyld hes och feber. Men i kväll var febern borta, så hoppas de håller i sig till på tisdag då de blir ett pytte litet kalas. Blir 2 kalas här hemma. På tisdag kommer några av Michaels syskon och på onsdag kommer Amandas farfar och extra Farmor Annika. Amanda ser fram i mot båda dagarna, fast mest tisdagen för då ska den finaste tårtan ätas.. ( om jag lyckas vill säga :-) )

Paketen är iaf inhandlade, blir alla Disney prinsessorna som hon önskat sig, och så fick hon en för tidigt här om dagen för hon va så sjuk, en My little pony luftballong. Och så ska hon få tråkiga paket med, kläder ;)

Jag blev sjuk också så jag har missat en kväll och en jour på jobbet :/ men men.. Nu är jag ledig fram tills på fredag.. Då blir de en kväll sen börjar kvällar och jourer på tisdag den veckan i mängder. :) Goa pengar blir de iaf :)

Nej nu ska jag städa vidare. Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0