Fick mail från...

Spädbarnsfonden att de kommit in 2 nya familjer som förlorat sina tvillingar och undrade om jag/vi kunde tänka oss att prata med dom och få kontakt. Självklart tackade jag ja. Att träffa någon som förlorat barn är så stor hjälp, men vi träffade aldrig någon som förlorat 2, och skulle de funnits skulle jag mer än gärna vilja ha någon att dela de tankarna med.

Jag är väl inte den emst pratsamma personen som finns men får jag ett telefon nr ska jag ringa upp familjen o försöka vara ett stöd. Jag uppskattade att Elisabeth från spädbarnsfonden kom hem till oss och ringde när vi blicit medlemmar för att visa sitt stöd. Och Jenny och Daniel, dom har nog varit ett av de största stödet, och Jutta!!


jaja ville bara skriva det... Nu ska jag snart till praktiken och gå på APT :) Hej hej

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad härligt att få hjälpa andra ni fick ju så fin hjälp när era pojkar gått bort, visst är det mycket tragiskt och tråkigt för familjen, men dom kommer att finna ett stort stöd i dig och den värme du utstrålar. Lycka till med allt // Kram <3

2010-11-03 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0