Igår..

Åkte jag iväg och köpte en självbevattningskruka och blommor som jag planterade och sen gick jag upp till kyrkogården och satte mig vid killarnas grav. Satt där ett bra tag och plockade ogärs, grävde runt i jorde o plockade bort gamla barr sen i vintras som låg nedgrävt. Sen satte jag dit blomman i krukan och bara satt.

Kom ett annat föräldrapar till en annan barngrav och satte sig som jag. Vi pratade lite, och dom sa att dom brukar slänga på lite vatten ibland när dom ser att de behövs och hoppades att det var ok.  Och självklart att de var de, så jag sa att jag också skulle vattna åt dom om jag såg att det behövdes.








Änglarna bakom tog jag bort när Michael hämtade mig...


Var skönt att sitta där o låta tårarna rinna. De känns på nåt sätt som man är närmare dom när man är där.

Nu ska jag fixa stenar och lägga en ram runt stenens jordplätt så de ser bättre ut. Funderar på stenar igen också, men får se...

ps. Bilderna är mobil bilder = skit bilder ;)

Kommentarer
Postat av: vanessa

var där en sväng i dag, serr super fint ut.

kram

2010-06-04 @ 21:44:17
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0