Hinder..

Alla finner sina hinder i livet men lär sig hoppa över dom. Vissa får mycket mer hinder än andra, jag är en av dom. Jag tycker mina hinder kan vila ett tag..


Jag började springa över mina hinder som väldigt liten. Men jag hade en väldans tur att jag hade en så underbar pappa som hjälpte mig över hindren. Även om det var många jag fick ta mig över själv så hjälpte han mig så gott han kunde. För min pappa slet, han slet och kämpade varje dag, helt ensam. För jag hade ingen mamma som hjälpte han med allt det där, nej han klarade allt själv. Och det är först nu när jag själv har barn som jag blir extra stolt över han, han klarade allt det här själv!


♥ Min älskade fina pappa med en liten Amanda ♥


Kommentarer
Postat av: Tessan

han gjorde ett bra jobb, du blev som du skulle ;-)

2010-06-03 @ 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0