Lite bilder från julafton till 6 Januari!

Amanda och Nathalie hämtar paket som tomten med riktigt skägg kom med =)



Julklappar på morgonen.. Mussepigg målarböcker, kritor o kläder


Vi var tände ljus vi klistrat mussepigg bilder på och Amanda öppnade en julklapp vid graven till dom. 2 Änglar med glitter på..



Dagen efter julafton åkte vi ner och firade jul med min familj i småland.. Vi var hos Amandas moster Ninni och Amanda fick se att mjölken kom från kossan o även rida på en kalv =)


Jag ramlade o fick en spricka i armen, så här blå var jag 4 dagar efter (blåmärket går runt hela armen), idag är jag svart och ännu större märke än här..




Kevin och Robins 1 årsdag kom den 6 januari, jag bakde en blå orm tårta till dom..





Vi var och lade 5 röda rosor till dom var på graven..



Jag tände varsitt ängel ljus till dom..





Hela Michaels familj kom och åt tårta o var med oss.

Denna fina tavla hade Maria gjort till oss.

Det står Alltid Med, Alltid Älskade



 Ann- Christine kom med 2 röda rosor.



♥ Tack för att ni kom och var med oss, det betyder mycket. ♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad fint ni gjort på pojkarnas födelsedag. Hoppas att det nya året blir ett bra år för er!

2010-01-15 @ 11:27:39
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0