Begravning

Idag har vi varit på begravning för Michaels mormor. Var en fin begravning.


Efter begravningen blev jag rörd, glad och otroligt tacksam.

Christina (Michaels mamma) hade i dödsannonsen skrivit att man skulle tänka på spädbarnsfonden. Och i församlingshemmet efter begravningen läste dom upp att det kommit in bidrag dit. Och det gjorde mig väldigt glad.


Efter detta gick Christina upp och bad mig komma fram. Där tog hon upp ett halsband med en ängel på som hon gav mig. Som jag skulle bära o ha intill mitt hjärta.

Samt fick vi (jag och Michael) 2 st otroligt söta ängel ljusstakar.

Tårarna var inte långt ifrån att forsa där framme, men jag är som jag är o kväver dom.

Och jag är ännu sämre på och visa hur tacksam jag blev, jag blev så himla glad Christina, det värmde något så otroligt mycket. TACK TACK TACK TACK TACK!!!!


Bild på halsbandet....





Och på ljusstakarna!





Tack än en gång Christina!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Mina tårar rann ner för kinden kan jag lova och jag vet att Pappa´s (Bertil´s) tårar med rann ner för kinden...!

2009-11-27 @ 20:41:44
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Maria

det var en jättefin gest och även jag blev glad att det var så många som valt just att skänka en gåva till spädbarnsfonden!

2009-11-27 @ 21:47:35
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Christina

Kära du, jag hade som du kanske märkte mycket svårt för att hålla tårarna själv, rösten bröts flera gånger, kände att detta var det bästa tillfället att visa att jag och övriga tänker på dig/er, kände att jag ville "förklara" varför jag valt just spädbarnsfonden och jag kände att alla tyckte att det var fint gjort att skicka en gåva dit. De enda som visste om att du skulle få smycket och ljusstakarna var: Ing-Britt på begravningsbyrån, Göran - prästen, Hans som spelade och sjöng "Du vet väl om att du är värdefull" den sången var just till DIG, Marianne min älskade syssling, övriga familjen visste ingenting. Hoppas att du kommer att bära smycket om halsen (när vi bytt kedja, kommer in på onsdag till dig, så kan vi byta det då) varje dag och att alltid ha det nära ditt hjärta. Många varma kramar Christina <3

2009-11-27 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0