varför...

kommer alltid alla  tankar när man är ensam? De e alltid så..


Sitter o tänker på de sista gångerna jag höll mina söner.

Är arg o besviken på mig själv för jag inte kollade på Robin mer innan han obducerades, arg på mig själv för jag inte tog mer kort på han. Arg på sjukhuspersonal för dom inte tog handavtryck och hår lock, eller åtminstonde frågat mig om de.


Jag har ångest för Kevin med. Varför gick jag itne upp första gången utan sov vidare med han?


Ååå jag önskar jag kunde backa tiden....

Kommentarer
Postat av: Vanessa

tvärr gumman finns det ingenting du kunnar göra annorlunda..

jag förstår att det kanske hadde kännt bättre om man kunnat säga att gör inte så eller hadde ni gjort så .. så hadde det inte hänt.. ( för att försäkra sig om att det aldrig skall ske igen)



Men tyvärr finns det inga garantier och inget du kunnat göra bättre än de du redan gjort. Du är en fantastisk mamma. och kommer kanske alltid att vara en enastående 3 barns mamma ( hoppas ju att amanda kankse får ett till syskon längre fram i framtiden)



graven är jätte fin :-D

kram

2009-05-11 @ 09:48:18
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: Therese

hade du vetat vad som skulle ske så hade du ju gått upp den morgonen, men man kan inte vara vaken dygnet runt så det kunde ju lika gärna hänt nästa gång du sov ändå. Vad gäller robin så va du ju faktiskt chockad över allt som hänt och det blev så mycket på en gång, och det är nog inte så lätt att veta hur man ska förhålla sig till ett dött barn som kanske inte ser ut som man föreställt sig, jag tycker du va stark som kunnat titta på och hålla i honom alls i det läget, och även efteråt. Men ångra att man inte gjorde mer, det gör nog alla föräldrar som har änglabarn, även om de gjort mer än de flesta för sina barn. Jag är i alla fall stolt över dig och allt du gjort för dina barn, du är en underbar mamma!

2009-05-11 @ 09:54:40
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så där får du absolut inte tänka! Det är inte på något sätt ditt fel! Mycket dåligt av sjukhuspersonalen måste jag säga...

Du är stark... Känn kärleken av alla runt om dig...



En stor Kram

2009-05-11 @ 20:56:50
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0