Trött..

Ja trött som bara den idag, gör inget annat än o gäspa känns det som..


Igår var Maria här en sväng o åt kålpudding, som jag denna gången inte kryddade med ett ton peppar (förra gången hände detta). Michael hjälpte henne o tömma bilen oxå.

Sen stack Michael iväg till en kompis o va där hela natten typ! Eller han kom hem runt 01..  Och då satt givetvis jag uppe o väntade o ja klockan blev väl närmare 02.30 innan vi somnade..

Har beslut ångest.. Vill klippa av mig håret, men ändå inte.. Mitt hår hänger bara o dinglar.. Måste be Birgitta eller Marianne om en klippning nästa gång vi åker till småland. ;-)

Nej ut o röka o dricka kaffe o snacka med nån.. De är vad jag mestadels sysslar med...


Kommentarer
Postat av: Christina

Det var ett svårt val, det här med att klippa sig eller inte, jag hade det problemet för ett tag sedan när jag satt hos frissan, sa till henne att klipp det kort, det är ju ändå slitet, men hon ville inte, men nu känner jag som så att kort hade varit gott, jag velar hit och dit, det hela slutade med att jag köpte mig ett nytt spänne och kan sätta upp håret på ett annat sätt nu. Har du hafr kortare hår tidigare som du trivts med? Om inte behåll ditt lnga hår, du är så söt i det långa och du har så många goa sätt att sätta upp det på. // Kram <3

2009-05-09 @ 15:06:04
Postat av: Ann-Christine

Du är inte ensam. Jag känner mig också exremt trött jämt.

Vill med klippa mig men vet inte hur jag vill ha det.

Kram

2009-05-09 @ 15:27:14
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0