Tisdag..

och jag känner inte för o blogga men tvingar mig hit o skriva nån rad iaf.

Amanda sover, blev ett sent sovpass för henne idag men hon får väl va uppe lite längre idag bara. Men nu ska jag inte skriva om tråkiga saker som sömn..


Idag blir de mmm gott mat enligt Amanda =) Michael gör köttfärssås ;-)

Det är något jag inte kan laga, det smakar ren skit när jag gör de.. Har det gjort sen jag vart gravid med Amanda då jag fick avsmak från allt med tomatpure o ketchup i. Sen dess smakar Dessis köttfärsås äckel..


Så en himlans tur man har en underbar sambo som lagar världens goaste köttfärssås =)

Mamma smittde mig med skallebank innan när vi prata i telefon! Hobn klagade på dunk i huvudet o vipps så hade jag de! Konstigt de där..

Nej ska väcka Amanda nu.. Hej


Kommentarer
Postat av: Vanessa

tror det där med köttfärssås e en manlig grej.. hehe

2009-05-05 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0