Önskeleken.

Japp dit ska jag och Amanda idag, Vanessa och Cheyenne ska med oxå. änns skönt o komma bort lite.

Rensa tankarna!!

Jag fick iaf sovmorgon, vaknade för 25 min sen kanske. Han ger mig sovmorgon jämt Michael ;-) Du får sluta med de o väcka mig ist ;-)

Tänkte skicka Michael på en utmaningen sen idag ;-) Stor handla.. Kan han behöva ;-)

Det ekar lite, behöver fylla upp frysen med kött o sånt.. Nej kanske ska gå ut o suga i mig lite nikotin o klunka lite koffein så man vaknar till liv..

( de är nåt jag måste sluta med, RÖKA. Men just nu har jag inte lust, ork eller tid. Att gå hemma o bara tänka tänka tänka är inte en bra miljö att sluta i. Men KANSKE om jag börjar plugga att jag tar steget men bara KANSKE)




Ser ni i Michaels ögon hur han strålar av lycka?
Amanda fick 3 bilar, och Michaels blev helt överlycklig, han blev barn på nytt ;-) 



                                                    
Mammas solstråle!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

tur att ni har varandra :-) ni är en härlig familj.

skall bli kul att ses snart..

då valde jag en bra dag i dag då.. hadde på känn att et skulle vara ett helvete för dig i dag.

så det är ju bra att du ville träffas i dag.

kram

2009-05-06 @ 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0