Namnsdag.

Kevin har namnsdag idag (läs Fredagen den 22 maj). Henning.


Det namnet har han fått av Michaels morfar.

Kevin Henning Jerker fick han heta.

Jerker fick han från min kusin Jerker som oxå gått bort.

Robin Anders Ivar skulle Robin fått heta. eller han ska heta det, vi ska ansöka på skattemyndigheten att få ge han ett fullständigt namn.

Michael heter Anders Ivar så det var väldigt passade.

Ivar är från Michaels farfar.

Anders är från Michael och från min kusin Anders som gick bort december 2006.

Så idag säger jag grattis på namnsdagen till min älskade lille son.

Ja för han är fortfarande min son, Robin med. dom kommer alltid vara mina små pojkar, mina små änglabarn.

Många i bekantskapen pratar inte om dom, och det stör mig. För jag kommer aldrig glömma. Julen blir aldrig den samma, för den ska firas med dom. Ja även om det är snö,slask o 35 minus grader ute så ska dom besökas-
Deras födelsedag ska alltid firas. Och då blir det kalas. För även om dom inte finns här så fyller dom år. Varje jul o födelsedag ska så mycket pengar Amanda får julklappar,presenter m.m sättas in på minnes fond.

Dags o sova.. God natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och idag är det din namnsdag så grattis på namnsdagen tjejen.

och såklart grattis i efterskott på namnsdagen till Kevin.

Kämpa på!

Kram

2009-05-23 @ 10:28:17
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: Vanessa

grattis på namsdagen i efter skott kevin.

klart att ni skall fira alla era barn..

dom är väl inte mindre era bara för att dom inte finns här hon oss!? ni har 3 barn så enkelt är det bara.

självklart utelämmnar man väl inte hälften av sin barn vid jul och födelsedagar!!



Det dummaste jag hört hitentills av folk som säger att om man skall förlora ett barn så hellre tidigt för då har man inte hunnit fästa sig vid dom.. vilket skit snack!!!!!

vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände collin eller cheris någonting nu. eller för 3mån sedan för den delen heller..



kämpa på Dessi.. jag finns vid din sida och finns det någonting jag kan göra så säg till.

( slår gärna en idiot på käften med om det behövs ler)

2009-05-23 @ 10:39:39
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag har försökt att ta upp dom några gånger men man vet inte riktigt vad man ska säga.

Vilken fin hylla du har gjort till era fina pojkar och klart kommer det alltid vara dina barn fast dom int finns här på marken med oss.

Minns lille kevin när vi fick träffa honom första gången så liten och perfekt.

Tänker på er ofta. tycker det är så synd att man inte kan ses så som vi gjorde förr..

Men ses ju nästa helg, har ju presenter liggande till amanda=)

2009-05-23 @ 19:20:41
URL: http://ekegrenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0