kvällpromenad..

Japp, kom nyss in vart ute på en kvällspromenad med Blixten. Brukar gå en runda med han när Michael lägger Amanda.

Och idag har jag kunnat lyssna på musik igen. Fredrik är helt klart Michaels nästa kollega efter han gav bort en del av sin handsfree till mig =)

Den gamla är i flera delar ihopkopplade i en. Blixten tuggade upp den ;-)

Men nu så.. Nu går de köra på igen.. Man går mkt fortare med musik. Med Lasse =) Skingrar alla tankar o ja rensar huvudet lite.

Vi stötte förresten på en katt i skogen..

Först reste Blixten massa ragg o gick o spanade överallt o sen gick han upp i högt gräs o då fräste de till som bara den o en katt hoppa lver Blixten o sprang bort upp i ett träd ;-) Blixten skrek som en liten gris av rädsla.. Haha han reste ragg så fort vi kom till en buske eller högt gräs.. Stackarn lär väl drömma mardrömmar efter denna dramatiska upplevelse.

Idag har jag inte gjort mkt, städat i vardagsrummet, tvättat o ja spelat fia =)


I morgon är de gbg varvet för Michael, får se om vi pallar gå dit. Amanda kan ju inte sitta eller stå still 2 min ens nu för tiden o stå vid mål o vänta på han kommer bli grinigt o skrikigt o ja mitt psyke orkar inte sånt just nu.

Nej, väntar på att Michael ska stiga upp nu. Han kanske somnat? hmm måste undersöka saken..

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket =)

2009-05-15 @ 22:08:32
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0