I natt.. *svammel*

När vi lagt oss så somnade Michael ganska fort. Jga därimot låg vaken o vände o vred mig, kollade så dom andades vred o vände lite till. Senast jag kollade klockan stod den på 04.30.

Men fick "sovmorgon" till 11 av Michael. Även om de bara var ca 6 timmars sömn.

Iaf anledningen till att jag inte kunde somna var för jag låg o tänkte.

Jag har på senaste tiden börjat tänka väldigt mkt på hur dom man verkligen trodde skulle finnas för mig i den sorg jag går igenom egentligen inte finns. Dom försvann, allihopa. Men därimot, dom som jag inte trodde skulle finnas där, dom finns där!

Många i min familj t.ex undviker ämnet, eller så säger dom något som jag blir så fruktansvärt jävla irriterad på. Att det var läkarnas fel för dom inte plockat ur dom tidigare, o på tv klarar dom barn från vecka 22. Men dom inser inte att det inte är i sverige, utan det sker i USA där har dom mer tillgång o mer speciallister till sådant. Men de får inte tröga fittor in i skallen, nej de ska babblas vidare i djungel telegrafen dygnet runt!

Allvarligt, det fungerar så i min familj. Vill jag att hela släkten ska veta att jag t.ex släppte en fis igår klockan 23 så ringer jag bara o säger detta till någon och inom loppet av några minuter så har det gått runt till diverse djungel operatörer som lagt på lite mer story för att det ska låta lite värre.

Sen blir man uppringd o får höra att jag sket ur mina inälvor igår klockan 23 o höllt på o dö.

Jag skojjar inte, de överdrivs något fruktansvärt i vår släkt! Och de här var bara lite överdriv. De dubblas på ännu mer i vanliga fall ;-)


Jag är glad att jag har mina vänner.

Emma, varit vänner sen dagis. 20 år har vi känt varann. De e länge!

Therese, tur att vi blev ihop med gislaveds största idioter för annars hade vi aldrig hittat varann. Så på ett sätt är gislaved ett jävligt dåligt minne men på ett sätt ett jävligt bra!

Marianne, sen jag började 1.an i skolan har du varit den jag alltid pratat med. det skiljer  41 år mellan oss men jag har hur roligt som helst med dig, Vi tänker så lika på så mycket.


Nej, ska allt gå ut med hunden innan Michael ska ut o springa.. Hej hej





Kommentarer
Postat av: ninni

är det mig du menar eller????

2009-05-25 @ 18:34:21
Postat av: Anonym

ja det är så det är i er släkt!

2009-05-27 @ 15:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0