Hej!

Orkade inte uppdatera igår igen, men ska ta mig i kragen o skriva lite nu..


Jutta ringde precis o sa att dom skickar Michaels sjukintyg idag så han har de senast på måndag.

Michael är nere i bilen o fixar de sista med skärmen så Amanda kan kolla film i bilen, de kommer hon nog o gilla. Så nu blir de åka bil bak själv som gäller ;-)

Nu vet jag hur jag ska få blommorna o växa på graven o inte dö av all sol som strålar på hela dagen.

Ska plantera ett litet träd så de blir lite skugga o sen blommor under hade jag tänkt.. Men de får vänta tills nästa pengar kommer! Vi har ju inte så bra ekonomi just nu när Michael är sjukskriven o jag har bara en mammapeng på 600 kr i månaden så de kommer man inte så långt med men vi klarar oss iaf. Huvudsaken är att räkningar är betalda o att man har mat på bordet. Men man vill ju kunna köpa de o de men de får vänta lite..


Här kommer lite bilder från dagar som gått...

I bilen på väg ut till sin Farmor och Farfar!



Sitter på sin häst...



Familjen ute på promenad..

   
   

Igår hade jag mat krig med Michael o resultatet blev, blåbärs gegga på kind o kläder ;-)



Igår efter promenaden med Blixten så stack Michael ut o sprang 7 km o jag orkade inte blogga då. Sen när han kom hem så fick jag klippa av han allt hår sen blev klockan 02.00 igen inna vi gick o la oss. *inte bra*

Nej dags o göra något vettigt... !

Kommentarer
Postat av: hanna

syns ju hur väl som helst i ansiktet hur smal han blivit, fan vad han tränar!duktigt!

2009-05-14 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0