Hej igen...



Mitt liv bestämmer jag själv över, mina beslut som tas beslutar jag själv.
Inget skulle bli annorlunda om jag valde det andra beslutet.
Jag skulle haft 2 döda barn ändå!

Det enda som skulle varit annorlunda skulle varit att jag inte ens försökte kämpa för mina barns liv. Men jag valde att kämpa, för det gör en mamma som älskar alla sina barn!


Här är 2 bilder på Amanda precis innan pappa kom o sprang förbi..

(sen dog kameran)





För en stund sen åt vi lite mat o så, nu är Michael ute med Blixten o jag har satt på kaffe som jag ska gå o dricka upp alldeles snart..

Ska ringa upp Cina med för hon ringde i förmiddags =)

Nej ringa syster Cina och dricka kaffe o njuta av en cigg sen kanske de kommer mer uppdatering ;-)


Förresten, en sådana här fiskar ska Amanda få ;-) Dom står hemma hos hennes morfar. En silvrig o en orange =P

Slöjstjärtar!



Kommentarer
Postat av: Vanessa

fiskarna heter slöjstjärt :-D

kram

2009-05-17 @ 23:22:27
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0