Fest.

Ja det var jag på igår, var trevligt =)


Skrattde rätt bra igår. Rensade bort massa tankar o hade det allmänt trevligt. Tack för en rolig kväll!

Lite bilder från igår...


Martina och Tobias (tror jag han hette)



Helena och Jessica...


Tobias


Jim och ( vet ej vad han heter) men många kallade han snyggingen



Helena och Jasmine.




Morsdag present fick jag av Amanda =)





Paketet innehöll massa sockar där det står. Världens bästa Mamma på =)

O så fick jag en klippning =)

Michael är på väg upp till Stockholm just nu, ja som sagt han är inte klok min sötnöt =)
Bara han blir nöjd så =)

Nu ska jag kolla på händige manny med Amanda, hon ropar kom nu mamma så bäst o lyda..

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Vanessa

ha en underbar mors dag

kram

2009-05-31 @ 11:05:23
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0