En kommentar jag vill dela av mig med.

Postat av: martina


Dessi, Vad människor utan kunskap anser, tycker och tänker ska du inte bry dig om.

Det finns ingen av dem som skriver skit till dig som var med under din graviditet, under alla läkarbesök, vid förlossning, vid beskedet om Robin, på neo med Kevin. Och inte fan följde de med dig hem och var med den dagen du hittade Kevin.

Det finns INGEN som gör valet att behålla barnet/barnen i magen som VILL att något ska hända dem. Man gör ALLT för att kämpa för dem redan när de är i magen, och när de kommer ut kämpar man ännu hårdare.

Du är stark Dessi, du är otroligt stark och jag vet inte hur du klarar av det. Men jag är övertygad om att den styrka du har hämtar du från Amanda. Så om någon ens tvekar att du är en dålig mamma, att du inte gjorde allt för pojkarna och att du inte kämpade för att de skulle få det bra, om någon ens tvekar lite så visa dem vilken underbar liten flicka du har hemma och hur bra hon mår.

För du är en väldigt bra och kärleksfull 3 barnsmamma Dessi.

Jag är stolt över att känna dig, det är en heder för mig att kunna säga att jag känner en människa som har en vilja av stål, ett hjärta av guld och en själ av det finaste silver.

puss i pannan


Denna kommentar ska jag läsa varje gång då humöret och skitsnacket är som värst!

Tack Martina! Du är underbar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Martina har helt rätt! du är en fantastisk mamma!

2009-05-19 @ 16:32:15
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: hanna

instämmer HELT!

2009-05-19 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0