4 månader..

Idag skulle Kevin och Robin blivit 4 månader om dom levt.

Idag är de 4 månader sen Robin lämnade oss..

I morgon är det 3 månader sen Kevin lämnade oss..


Det gör ont, alldeles för ont för att nes beskriva.

Föräldrar som själva förlorat barn vet hur smärtan känns.

Föräldrar som inte förlorat barn vet inte alls hur det känns.
Dom kan bara föreställa sig, men den tanken skakar dom fort av sig för de gör för ont o tänka så.

Man älskar sitt barn fruktansvärt mycket, det är ens allt, ens liv.
Men tänk om ens allt och liv försvinner, vad lever man för då?

Jag har fortfarande en del av mitt allt, mitt liv kvar, Amanda.
Utan henne vet jag inte hur jag orkat, utan henne hade livet känts ännu mer
meningslöst än de redan känns.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så stark! Både du och din man... en stor kram till er!

2009-05-07 @ 17:47:27
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0