Tisdag, onsdag och torsdag!

I Tisdags var Jenny,Daniel o Lucas här =) Åt mat o fikade, tiden gick ruskigt snabbt ;-) Trivs bra med dom, dom är faktiskt dom ända som verkligen förstår, o givetvis andra som mist sina barn. Både Jenny o Daniel känner exakt likadant som en annan gör, dom beskriver allt så som jag själv gör.

Igår (onsdag) åkte vi ner till småland. Hem till pappa o sen till jimmy o lämnade bilstolen o en giraff med boll grej som vi köpt till hanna o jimmy. Stanande även på ikea på vägen ner o köpte lite grejs till dom. Isabelle har blivit stor nu, försökte få henne o gå men hon ville hellre sitta =) *Haha* Hon är ett riktigt charmtroll den ungen, flinar upp hela ansiktet mot en =)

Idag åkte vi till hylte o hämtade min mamma, sen åkte vi vidare till ullared o köpte lite kläder o leksaker till Amanda. O en till present till Nathalie som döps på lördag. Just nu ligger mamma o sover, Amanda äter påskgodis (hon fick av morfar o han öpnnade som alltid de till henne med en gång), Michael sitter vid sin data o jag sitter här, ska ta en kopp kaffe o sen traska ut med hunden en sväng.


Fick yttligare en födelsedags present av pappa nu, halsband,öronhängen, armband o parfym. Sist fick jag fina toa grejjer(borste o tvål kopp m.m och en flaska baileys) =) Han e snäll min pappa, alldeles för snäll, men är tacksam för jag har en så underbar pappa. Nej kaffe o cigg sen hunden. Hej då!

Mamsen =D
 
Familjen A-B o pappa! *undra vad Michael gör med ögonen*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ni är L

2009-03-26 @ 21:27:06
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: killcraig

Mike letar efter dig nilla =)

2009-03-27 @ 20:09:15
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0