Inlägget neranför..

är hämtat från http://hem.passagen.se/anglaringen/bemotasorg.htm där även andra ängla föräldrar tycker dessa kommentarer är jobbiga o onödiga.

Väldigt många som tog åt sig av att jag oxå tycker de känns väldigt sårande o höra dessa. Men mist ni era egna barn så ska vi se om ni tycker de känns skönt o höra dessa kommentarer. Eller om ni ser dom som välmenande. För de gör inte jag. Och kommer aldrig göra, men visst folk säger väl så för dom tror de ska vara välmenande, men det är det inte.

Kommentaren Bli med barn så snabbt ni kan så att ni kan glömma detta. Vad är de för välmening med den t.ex. Ska man glömma sitt barn menar ni? Isf är ju alla som tycker det riktigt sjuka i huvudet!!!!


Småland på onsdag, men ingen större lust. Men åker ändå. Kanske får mer lust i morgon. Blir bara 1-2 dar iaf..

Nej nu ska jag dricka kaffe o sen ge mig ut ;-)


Kommentarer
Postat av: hanna

Klart folk tar åt sig, visst vissa grejor på den listan regerar jag på också. men folk bryr sig..

2009-03-10 @ 05:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0