Hej...

Igår var vi ute på orust en sväng, var skönt o komma hemifrån en stunda o ha annat o tänka på.. Michael fick med sih en hel del grejer hem, bla sin gamla gunghäst. Så nu fick Amanda den, o hon vet hur man gör för o gunga ;-)

Efter vi vart på orust åkte vi till stenungsund o hälsade på biffarna (katterna) herrejävlar vilka biffar.. Haha va dom så feta när vi hade dom med ? ;-)



O nu ringde precis Maria o sa att hon skulle baka tigerkaka =) Den e så jävla gooo så nu får vi besök o mumsa gott =)


Så nu blir de duschen o sen mumsa =)



Hej då...



Kommentarer
Postat av: Maria

får hoppas den blir lika god idag :)

2009-03-01 @ 12:51:59
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Christina

Kul att ni var här igår, jag uppskattade verkligen erat besök // Kram Christina

2009-03-01 @ 15:14:01
Postat av: Anonym

hej , lust att bli min bloggvän? vi kan ju

adda varandra på bloglovin?



Kramissar!

2009-03-01 @ 16:57:58
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Vanessa

ååååååå tigerkaka har jag inte ätit sedan jag var barn.. vad sugen jag blir nu.. :-D

2009-03-01 @ 20:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0