Minnesstund med spädbarnsfonden och Ullared.

Ja i morse 8.45 hämtade Jenny mig sen bar det av till ullared. Hittade massor av kläder till Amanda, några tröjor o ett par leggins till mig, parfym, smink, o massa annan skit..

När jag kom hem var de bara o börja göra sig i ordning sen kom Ann-Christine hit och passade Amanda så drog vi iväg till minnesstunden spädbarnsfonden ordnat i skårs kyrka. Var fint. Men när man såg hur många ljus de tändes tänkte man på hur många barn som dött.

De är hemskt.

Träffade Leos föräldrar där vi skulle träffat dom innan men de har inte blivit av. Var trevligt att träffa dom även om det är under fel omständigheter.

skriver kanske mer sen, just nu orkar jag inte.. Hej

Kommentarer
Postat av: Vanessa

leo? är det han som har graven i närheten av kevin och robbins?

2009-06-11 @ 09:34:17
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0