Midsommar..

Ja idag är det midsommar. Vi är nere i småland denna helgen.

Blir inget midsommarfirande för oss direkt, utan blir bara att umgås med pappa o Hanne.


Igår var vi ute o gungade o lekte i sandlådan, de tyckte Amanda var skoj..




Kasta sand på mamma är helt klart roligast i sandlådan ;-)

I morgon ska jag åka med Hanne till en affär 6 mil från henne o kolla lite o sen ska vi en runda till Marianne o eventuellt till mamma. Och på söndag åker vi hem igen, rätt tidigt. runt 12:00 som senast tror jag..


Igår efter obduktionssvaret ramlade jag ner i de mörka hålet djupare än jag brukar. Jag gråter så fort jag är ute med hunden. Varför ska vi drabbas av allt? Ringde läkaren igår o frågade om dom trodde han dött en plågsam död, men dom sa att eftersom han låg o såg så fridfull ut när jag hittade honom så somnade han in när han sov.

Ett okänt virus angrep Kevin när han sov o tog död på honom direkt. HELT SJUKT! Och jag låg bara o sov medans min son tog sitt sista andetag. Jag sov! Tänk om jag vart vaken.

Men va skulle jag kunnat göra då? jag skulle inte kunna göra något annnorlunda om jag vart vaken kanske men jag skulle kunna pussa han hålla han så han kände ännu mer trygghet o närhet, men det gjorde jag inte. Jag sov...





Hej då

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Men älskade du!

Kevin vet att han var älskad. Han vet och kännde att du älskade honnom. Att du ALLTID fanns där för honnom även när han hade det tufft i början.

Tvivla aldrig på att att dina barn känner sig älskade av dig! Men jag förstår hur du tänker jag hadde tänkt lika dant. Men man brukar SOVA på natten :-D

Du kunnde alldrig ha anat vad som skulle ske.Han verkade ju frisk. Vad skulle du kunnat göra annorlunda? Jag vet att du hadde offrat dig själv om det hade hjälpt, men det gör det inte. Det får dom inte mer tillbaka heller. Det är inte mindre orättvist eller mindre fruktansvärt. Men Nu fick du svar på att DU INTE hadde kunnat gort något annorlunda. Du hadde inte kunnat ändra någonting.



Jag hadde önskat att alla kunnat ändra på nått och fått det ogjort .. men som du sa BVC såg inte heller nått.. dom har ju sett en del barn...



Tänker på dig........ och önskar dig styrkan att även ta dig igenom detta ännu en gång. Med alla plågsamma minnen.

Men du är unik och fantastisk och jag hoppar ner i groppen med dig.. och hämtar upp dig om du stannar för länge tvivla alldrig på det. Och det är ett löfte



kram

2009-06-19 @ 21:47:16
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: anne

kevin visste redan att du älskar honom.

och han vet även nu att du älskar honom.

du skulle inte kunna göra något annorlunda.

du är perfekt som du är.

det är ödet som bestämmer vad som ska hända, och ingen eller inget kan ändra på det.

självklart är det jobbigt för dig.

men jag hoppas att du snart kan lämna en del av smärtan som du bär inom dig.

2009-06-20 @ 22:07:53
URL: http://annoee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0