Lös..

i magen..


Ja de är Amanda idag.

skulle egentligen följt med Vanessa och Cheyenne o badat i plaskdammen idag men Eftersom de rinner ur Amanda idag o jag inte vill riskera en brunbomb i vattnet så är de nog bäst att hoppa det.


Idag är jag trött. riktigt trött. Låg o vände o vred mig i sängen igår, kunde inte somna. sist jag kollade klockan var hon 03.43.

De cirkulerar så många tankar igen i mitt huvud. Tårarna kan komma hur lätt som helst.

Jag har klättrat upp ur den mörkaste gropen man ramlade ner i och ramlat ner en bit då o då men klättrat upp igen.
Men nu har jag fallit ner till botten helt igen. Michael har klättrat upp ur gropen o börjat vandra på stigen, där står han o väntar på mig medan jag bara faller ner igen gång på gång.

Ja så känns det iaf.

Kommer jag någonsin lära mig leva med att mina barn aldrig mer kommer komma tillbaka?
Just nu: Nej.

______________________________________________________________________________________________

Hann o lägga Amanda innan jag klickade på uppdatera o röka o dricka massa kaffe ;-)

Nu ska jag äta något o dricka lite mer kaffe ;-) Sen frukost idag.. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0