Ibland vill man bara försvinna..

Och sjunka ner till botten med en stor cementklump på fötterna o ta sitt sista andetag här på jorden, för att se om jag någon gång kommer återförenas med mina älskade söner.

Men när tankarna går såpass långt att man verkligen funderar på att sätta planerna i verk så ser man sin underbart vackra dotter. Henne vill jag inte lämna, o jag skulle inte kunna ta henne med mig. Det mina vänner, det är det som får mig att stanna kvar.

Kärleken till mitt barn på jorden. Även om kärleken till mina barn i himlen är lika stark så får jag ha min tid här på jorden som är utsedd. För så länge jag finns här ska jag göra allt i min makt för att min älskade dotter ska få ett så bra och kärleksfullt liv som möjligt.

Jag vet själv inte hur det är att växa upp med en mamma, jag hade tyvärr inte den möjligheten. Därför kämpar jag extra hårt för att vara en så bra mamma som möjligt. Jag gör de jag tror en mamma ska. Särskilt det jag saknade som barn.
Baka med mamma, leka med dockor med mamma, handla med mamma, ja allt de andra gjorde, men inte jag.

Nu ska inte min släkt ringa i djungeloperatörer o tjalla runt att jag skriver skit om min mamma. För det gör jag inte.
Jag är så in i helvetes jävla glad att jag har en så bra kontakt med min mamma nu, även om de först blev lite senare i tonåren så är jag ändå evigt tacksam för den tiden jag får o har med henne. Hon är min mamma, och jag älskar henne.

Hon finns för mig dag o natt.

Och sen ska dom inte tro att jag klagar på min uppväxt, för de gör jag inte. Jag kan inte ha haft ett bättre liv med pappa än jag haft.

Pappa har kämpat för oss barn som bara den o ställt upp o slitit röven av sig för att vi ska få de så bra som möjligt. Det är inte många som växt upp med endast pappa, utan de brukar bli tvärtom. Och ja, jag kan verkligen inte ha fått det bättre än jag haft det med min pappa. 

Så ska  det nu djungeltelegrafas om detta så glöm inte o läs allt för dom. Då kan ni gärna ringa!! Nyheterna sprider sig snabbt tillbaka!

Jaja nog om de..

Nu ska det spelas lite till...

hej hej

Kommentarer
Postat av: Maria

du är en jättebra mamma! bättre mamma kan amanda inte ha!

2009-06-08 @ 21:02:02
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jessica, som du träffade i götebrog här, jag vet hur det känns att växa upp utan mamma o ha en underbar uppväxt med enbart sin far, det är jag evigt tacksam för...

Har precis som du fått mkt bättre kontakt med min mamma nu på "äldre" dar o är så glad för det=)

Ha det bra nu gumman!

Tänker på dig!

kram

2009-06-10 @ 03:45:36
URL: http://yezzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0