Helgen

Jag kan ju uppdatera lite mer om helgen.

Midsommaraftons kväll åkte jag med Hanna ut till hennes kompis föräldrar, där de var log fest. Hanna har talang för o dansa men för min del är det kört ;-) *Haha* De sa han som vi dansa med iaf ;-)

Fast dansa är och har aldrig vart min grej ändå så =P

På lördagen åkte jag med Hanne ut till en affär några mil utanför där hon bor. Hittade lite, men va mest skit faktiskt ;-)


Sen åkte jag, Michael och Amanda hem till Jimmy, Hanna och Isabelle. Isabelle snodde jag en stund o de enda hon sa va den, den, den. Haha så jävla söt o go är hon. Amanda va så liten för 1 år sen bara, de tror man inte.

Iaf när vi skulle åka hem till pappa igen o vi satt oss i bilen säger Amanda så här.
 
Amanda: Stackars Jimmy, Stackars Amanda.
Jag: Varför är det stackars Jimmy och Amanda?
Amanda: Stackars Jimmy, Stackars Amanda.
Jag: Är det synd om Jimmy och Amanda för dom inte får träffas mer?
Amanda: Mm, o så rinner en tår från ena ögat på henne ;-)

Sen sa hon samma sak igen fast då var det synd om Hanna och Bell med ;-)

På kvällen åkte jag till Marianne o käkade ost o kex med henne o Jan, vinet hoppade jag ;-) Fick även en födelsedagspresent av Marianne, de va en receptbok på bröd. Amanda fick en bok full med bilder o sångtexter.
Sen hade Birgitta lämnat en sparbössa hon målat till Amanda där.



O igår åkte vi till Hyltebruk hem till mamma o hälsade på o hämtade Amandas födelsedagspresent!
Var kläder med Kajsa på, en kjol, leggins o en tröja. Jätte fint =)



efter vi varit där åkte vi hem. borta bra men hemma bäst.


Pappa o Hanne hade matkrig ;-) Haha



För någon månad sen var detta ett litet blomskott som jag bad pappa plantera o den har stått kvar där men nu tog jag hem den, han har allt gröna fingrar min far ;)



En bild på ängeln ( i silver) jag fick av mamma, de är en kruka jämte fast jag satte ett ljus i den ist..


Kommentarer
Postat av: Christina

Förstår vem du fått gröna fingrar från =)

Väldigt söt ängel som du satt ljus i.

Ha det gott // Kram Christina <3

2009-06-22 @ 12:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0