Graven o handlat..

Ja idag har vi handlat en massa. men de behövdes..

Efter handling o mat åkte vi till våra söners grav. Planterade nya blommor o satte dit en bil. De blir lite mer barn aktigt då.



Vill ha fjärilar där, sådana på blom pinne ni vet. är de någon som vet var man får tag i dessa? Hojta till då.

Den 10 Juli flyttar våra katter hem till oss igen. Så nu får vi se hur de går med Blixten o strumpan. Strumpan gillar inte hundar, Smulan gömmer sig men strumpan lappar till dom. *hehe* Men Blixten kan allt behöva någon som läxar upp han. =)

Strumpan till vänster, Smulan till höger.




Jag vet iaf en som kommer bli hur glad som helst. Amanda. Hon grät som en gris när Anders tog dom härifrån.

men nu kommer dom hem igen =)

Så nu blir de 2 nya familjemedlemmar i familjen. Så ist för 6 blir vi 8.

Ja vi är bara 4 i hemmet nu, men de skulle varit 6. Men bara för mina pojkar dog så betyder de inte att dom inte räknas med för de gör dom. På alla grattis kort, julkort o allt, för dom är en del av vår familj. Oavsett om dom finns här på jorden eller inte.

Nu ska jag pussa min älskade söta sambo lite =) Hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Förra året sålde dom såna fjärilar på granngården vet jag, men har inte sett några i år tyvärr!!

2009-06-15 @ 09:18:16
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Christina

Dom har fjärilar på Göksäter, skall jag köpa till dig och hur många i så fall? // kram <3



Ps, vad kommer det sig att katterna flyttar hem till er igen? ds.

2009-06-15 @ 13:06:17
Postat av: Christina

Jag åker till Göksäter för dig i morgon, det som jag har sett att dom har är gröna eller blå fjärilar, köper 2 stycken till dig, inga problem. Ha det gott // Kram <3

2009-06-15 @ 19:26:03
Postat av: Christina

Du behöver inte betala något för dom, jag ger dom med hjärtat, hoppas bara att jag får tag på dom i morgon - tisdag - annars köper jag dom till dig så fort jag hittar några. Trevlig midsommar // Kram <3

2009-06-15 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0