Svar på frågor som ställts.

Anonym undrar: Jag är en fråga, och jag undrar om ni har några funderingar på att skaffa ett syskon till Amanda, Robin och Kevin?


Svar: Just nu har vi inga funderingar alls på det. Det kommer den dagen då jag känner mig redo. Men just nu känns det som att vi ska vänta.



Therese undrar: varför fick ni inget hår från robin? eller det kanske va svårt att ta?


Svar: Jag vet inte varför vi inte fixk något hår från han. Det enda vi fick av han var 2 små fötter tryckta med svagt tryck på ett papper. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte klippte av en bit hår på han.


Marie undrar: vad hände med lille kevin? Har inte hängt med i din blogg, men hur blev han världens sötaste ängel?


Svar: Han dog av en ett virus som spred sig snabbt o slog ut allt. De hände när han sov. Läkarna vet inte vad det var för virus, ett okänt.


Kikki undrar: Är du sjukskriven? Blev lite fundersam, iom att du skriver att du blir arbetslös, men hur ska du orka gå till ett jobb med den sorgeprocessen du går igenom nu?


Svar: Ja jag är arbetslös. Och sjukskriven kan jag inte bli för det är inget inkomstbortfall för mig att vara sjukskriven då jag aldrig jobbat tidigare. Så jag har knapat ihop dom sista föräldradagarna för Amanda med hopp om att få börja skolan i augusti. Men de blev inte så då utbildningen lades ner. Så från och med 6 augusti är jag arbetslös.

Ja du, att börja jobba. Jag beundrar min sambo som orkar. Men man kanske orkar automatiskt när man väl satt igång? Vad vet jag. Vissa dagar längtar jag efter ett jobb, andra dagar vill jag bara gräva ner mig o försvinna.


Matilda undrar: Jag undrar om ni begravde båda pojkarna samtidigt eller hade de separata begravningar för dem?

Svar: Nej det gjorde vi inte. Robin begravdes den 3 februari och på den var Kevin med, han levde forfarande då. Men 4 dagar efter Robins begravning fick han vingar o flög han med..  Men båda begravdes i samma kyrka, med likadana blommor på kistan, med samma präst. Men dom fick dela urna, så dom ligger tätt ihop nu. Precis som i magen..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för svaret på min fråga!

2009-07-18 @ 09:11:50
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0