Idag

Är det sista dagen Michael jobbar som sjukskriven 50%.


Efter denna dagen följer 3 veckors semester sen går han på 100%.


Det kommer kännas konstigt.


Amanda ska börja på dagis, Michael ska jobba heltid och jag ska sitta hemma själv. Eller jag har ju Blixten, strumpan och Smulan och fisken och fisken. (Blixten = Hunden, Strumpan och Smulan= Katterna, Fisken och Fisken= Amandas fiskar)


Det kommer kännas, tomt, ensamt och väldigt konstigt.

Alla tankar kring att jag nu skulle varit hemma själv med Kevin och Robin kommer komma fram. För de skulle jag varit. Vi hade planerat det så. Vi hade planerat så mycket. Men alla drömmar och visoner slog i tusen bitar o försvann.

Därför tar jag inte saker för givet längre. Jag hoppas att det blir så ist för att ta det för givet.
För sist jag tog något för givet så krossades hela min värld..


Amanda och Blixten!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag läste din gästblogg hos MammaMelissa och jag måste bara säga att du är så väldigt stark som tar dig igenom något så hemskt!

2009-07-16 @ 11:28:00
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag beklagar er förlust! Varma kramar

2009-07-16 @ 13:22:35
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0