God morgon...

Har alla sovit gott?


Jag har haft en sådan där halvbra natt.. Varmt o klibbigt att sova o så har jag fått tillbaka min vakningsperioder med skräck..


Ja jag vaknar upp o blir helt kall livrädd. Amanda andas inte mer. Tycker hon ser blå ut, ruskar i henne o hon gnäller till..
O så släpper allt o jag brister ut tyst i tårar för att inte väcka Michael och Amanda..

Jag har ibland gjort detsamma med Michael på natten. Jag minns exakt hur Kevin såg ut. Han stela kropp, lite halvkall, han började bli blå. Precis så ser jag i "syne" att Amanda är på natten. Jag bara vaknar o fylls av panik, blir helt genomsvett o ruskar lätt om henne då hon gnäller till eller suckar.


Jag trodde dessa nätter var över.. Men tydligen inte..


Kommentarer
Postat av: Therese

skaffat heltidsjobb nu?? hihi ;-)

2009-07-16 @ 09:51:37
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan

Hittade din blogg via Melissas blogg,jag skickar en massa kramar till dig och din familj.



Du har en väldigt fin familj även om två stycken ej finns hos dig just nu. Det finns inga ord som kan ändra det som sket men du ska veta att du har öppnat mina ögon för hur hårt livet verkligen kan var och hur stark en annan kan vara!



Många kramar tänker på er

2009-07-16 @ 09:56:21
URL: http://mammakiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0