Besviken...

ska ett dagis över huvudtaget fungera så som jag blev bemött idag?

Vi fick träffa en av lärarna, o så gav hon mig en mapp med papper o sa att jag kunde läsa det när jag kom hem. Sen sa hon sitt här o lek lite med Amanda de kommer mer barn o ska skolas in.


Där satt vi helt själva, de andra lärarna o barnen som går på dagiset hade gått ut o läraren som skulle ta hand om oss gick in i personal rummet o stängde dörren o hade genomgång med de andra lärarna.


5 min innan de var dags o gå hem kom en annan lärare in o satte sig hos oss o sa: Jaså får ni sitta här själva, ja jag skulle göra de hon skulle komma tillbaka om en stund sa hon men nu har jag suttit här i över 1 timme. Okej, de va nog inte meningen svarade hon då. O så sa vi hej då.


Wow vilket bra bemötande vi fick, som föräldrer känner man sig verkligen trygg med att låta sitt barn börja gå där. Eller inte.. Ja ja.. en veckas tid ger vi det





Kommentarer
Postat av: Christina

Fy vad tråkigt det är med sådan personal, man kan inte skylla på att det var många som skulle skolas in även om man vill skylla på det, men jag tror att dom behöver se över sitt schema en aningens så att inte alla inskolningsbarn kommer på samma gång. Hoppas att det går bättre i fortsättningen, Amanda kommer säkert att trivas. Ha det gott // Kram <3

2009-08-12 @ 16:52:38
Postat av: Maria

onej vilket dåligt bemötande!

hoppas verkligen det blir bättre från deras håll!

2009-08-12 @ 18:57:36
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: ikka

Fy fan vad dåligt!!!!

Riktigt dåligt!

Finns det ingenstans som man kan anmäla detta till?

det va juh mer lr mindre en form av förnedring ni vart med om!!!

All kritik till henne som behandla er så!!!

Fufan! Upprörande!

2009-08-12 @ 22:06:08
URL: http://ikkamedlitets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0