Amanda..

Amanda kom ut i köket nyss när jag lagade mat och ställde sig o kollade ut genom fönstret upp mot himen och sa:


Snälla Kevii kom tillbaka..

och jag satte mig brevid henne och sa att det var inte Kevin som bestämde att han skulle åka till himlen, för han hade velat stanna kvar o busa med dig.

Då frågade hon mig vem som stämmer (bestämmer) det?


Varpå jag svarar jag vet inte älskling, mamma vet inte..


Men jag önskar jag visste vem som är så grym o bestämmer att små barn ska dö o låta barnets föräldrar lida så fruktansvärt. Och syskon.


För Amanda saknar Kevin, det märks. Hon pratar väldigt mycket om han nu.


men jag undrar vad för tankar som cirkulerar runt i hennes huvud. Vad tänker hon? Hon kan ju inte prata om hur hon tänker känner. Jag undrar verkligen vad som cirkulerar runt i hennes huvud. Men ju äldre hon blir ju mer frågor kan hon fråga.



Kommentarer
Postat av: Therese

å nu tänker jag på "A-amandaa a-amandaa" med jimmy jansson istället haha, tror det e han som sjunger den iaf :-/

2009-08-23 @ 16:56:03
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0