Jag vaknar ...

Jag vaknar o tittar, du sover fortfarande fridfullt, pussar på dej lite och somnar sen om igen.  Vaknar till, du ligger helt still. Tar upp dej, du är livlös, du börjar bli blå, panik utbrister,skriker något sen minns jag inget förens ambulansmännen rusar in o försöker få liv i dig.

Vägen till sjukhuset har aldrig varit så lång som då, *hör fortfarande ljudet från ambulansen i öronen*

Framme på sjukhuset, väntan, eviga väntan. Michael kommer i bilen, jag går ut o röker, inser redan att du är död men jag hoppas att de ska gå ändå. Går in igen, läkaren kommer in i rummet utan Kevin och säger: Tyvärr Kevins liv gick inte o rädda, panik gråt det gör ont. Vill ni se o ha honom hos er en stund?

Ja de är vad jag kommer ihåg den dagen Kevin somnade in.

O varje gång Amanda ligger o sover på rygg med munnen öppen fylls min kropp av panik, jag rusar fram o ruskar i henne för jag tror hon är död, men de är hon inte för hon slår upp ögonen o säger mamma.

Suck.. Varför ska allt gå i mot mig i mitt liv? Har en känsla av att något mer snart kommer hända, 1 grej till kommer hända, är 100% säker på det.


en film på min son, på neo när han hade blödningen!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har inga ord för vad jag känner, har tittat 2 gånger på denna blogg, men vet inte vad jag skall skriva, men skriver en liten kråka att jag varit här inne. Förstår precis hur du mår, om du visste hur jag mådde igår nere vid graven, det var som om hjärtat ville brista. Tänker ofta på dig / er ni finns alltid i mina tankar. Hoppas att du / ni inte tog illa upp för att jag satte en blomma på graven, kände att jag ville göra detta, likadant så hoppas jag att du vill offra en dag med att gå ut med mig och shoppa samt äta middag ute. Du behöver det, man måste komma hemifrån en stund // Ha det så gott du kan Kram Christina <3

2009-04-01 @ 19:26:49
Postat av: josse :D

Tårarna sitter verkligen mitt i ögat när man ser filmen , beklagar verkligen dessi , vet inte vad jag ska skriva det är bara så jävla hemskt ! kram josse

2009-04-01 @ 20:43:02
URL: http://josefinknezevic.blogg.se/
Postat av: Vanessa

ja det finns verkligen inga ord för vad ni har behövt gå igenom och fortfarande gör.Det gör ont i hela kroppen.

kram

2009-04-01 @ 20:44:20
Postat av: Therese

håller tummarna att inget mer hemskt nånsin kommer hända er igen!!!!!!!!!!!!! Förutom att du kommer förlora mot mig i fia förstås... ;-)

2009-04-01 @ 21:40:40
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag känner inte dig, men känner med dig i din sorg även om jag (förhoppningsvis) aldrig kommer förstå hur ont det gör att förlora ett barn. Sitter och gråter, förstår inte varför livet är så orättvist! En stor kram från en främling till dig som drabbats så hårt.

2009-04-01 @ 22:17:21
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: hanna

på kvällen är det ljusare ja. men inte på morgonen..



ÅHH kevin så underbart fin!

2009-04-02 @ 05:59:21
URL: http://ekegrenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0