Torsdag!

Ikväll ska vi åka till Annso o Ted =)
I morgon ska jag fika med Pernilla.=)  
Och på lördag ska vi hem till Jenny och Daniel =)   


Michael tog hund vagn och Amanda med sig ut nyss på en promenad. Så jag tog tillfället i akt att sätta mig o låta fingrarna vandra över tangentbordet lite ;-)


 Jag har äntligen bestämt mig för vad jag vill göra till hösten. Ska söka in på komvux o gå en utbildning hade jag tänkt mig. Ja ni läste rätt, Dessi ska plugga ;-) Om jag kommer in till höst terminen vill säga ;-)


O nu kom Michael tillbaka igen så hann inte skriva så mkt.. Mer update i kväll.


Hörs...


2 bilder från promenaden igår :-)







Hittade lite mer bilder i tel ;-)

En bild på mitt hår o min näsa ;-)


Amanda i somras ;-)



Amanda på skörde fest i somras ;-)



Gravid med tvillingar, plåstret efter operationen på moderkakan!


Vår förra bil ;-)


En fin bild på min bror ;-) *asg*


Tårta jag slängde ihop en dag ;-)



Ena bröstet tömt på bb..


Och så avslutar vi med en fin bild på min syster Cina =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tillminneav.se

2009-04-02 @ 19:50:53
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: Christina

Lycka till med studierna, du kommer alla gånger in // Kram Christina <3

2009-04-02 @ 21:58:37
Postat av: Pernilla

Va kul att träffa dig förut! =) Och vill du någon gång prata så finns jag här.. Dag som natt!!

Kramar

2009-04-03 @ 20:22:32
URL: http://pillaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0