Torsdag..

I förmiddags var jag hos tandläkaren, lagade ett hål ;-) 2 kvar ;-) Väldigt lite hål nu, jag brukar få 6-7 st varje år. Men jag hade inte fått mer ;-) o de e ju bra.

Tro nu inte att jag inte borstar tänderna för de gör jag banne mig ;-) Men dom säger att de har nåt med mitt saliv o göra, de bidrar iaf till att jag får hål väldigt lätt. Så jag hoppas Amanda ärver sin fars tandhälsa!


Efter tandläkaren åkte vi vidare till Jutta. Jag höllt på att börja gråta där inne, hon berättade att i helgen var de 2 nya plötslig spädbarns död barn som kom in med 15 min mellan rum. Den ena var exakt lika gammal som Kevin var när han gick bort, 1 månad och 1 dag!


När Jutta berättade så fick jag tillbaka precis allt de jag kände den dagen Kevin gick bort, jag önskar inte ens min värsta fiende att behöva gå igenom en sådan sak. Nu faller tårarna för fullt, stackars föräldrar,syskon o alla andra som är nära. Det är förjävligt att behöva begrava sitt barn, ett barn ska begrava sina föräldrar! För dom har iaf hunnit leva!


Fick massa bilder på Kevin, när vi sitter i rummet med Jutta, samt när vi kistlägger Kevin. 2 svartvita kort utrskrivna o 1 i färg. Är väldigt tacksam för bilderna hon tagit, även om jags er ut som fan så är jag glad, för de korten som finns, dom är väldigt värdefulla.


Orkar inte skriva mer nu, ser inte vad jag skriver knappt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kramar om!

2009-04-09 @ 21:16:00
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Maria

stor kram

2009-04-09 @ 21:45:12
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Det måste vara en fruktansvärd kännsla. kram på dig.

2009-04-10 @ 00:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0