Tacksam

Ja jag är VERKLIGEN tacksam för att följande personer finns.

Maria. Som hon ställt upp för oss dom senaste månaderna, du anar inte hur tacksamma vi är för det. Du är värd all tacksamhet i världen.

Christina, Amandas farmor, hon har oxå ställt upp oerhört mycket. Vi är väldigt tacksamma för det oxå.

Och Hanna och Lotta som kom upp hit från småland i flera dagar o passade Amanda när Kevin låg på sjukhus får vi inte heller glömma.

Ann-Christine har oxå tagit hand o hjälpt oss med Amanda när vi behövt, de är vi oxå glada för.

Förlåt för att vi är dåliga på att visa hur tacksamma vi är.

Mamma. Hon finns alltid i telefonen om man ringer o är ledsen, hon är nog den enda som fortfarande pratar och verkligen fattar att man fortfarande gråter, minst 1 gång om dagen.

Även om mamma o jag inte haft så bra kontakt under mina barndoms år så har vi på dom senaste åren fått en bra kontakt. Jag är väldigt glad för det. SKIT GLAD är rätta ordet. Alla behöver en mamma, och jag har under dom senaste 5 åren fått min tillbaka!!!

Jag kommer alltid minnas alla som hjälpt mig/oss.
Även dom som inte brytt sig särskilt mkt.
Och särskilt dom som inte brytt sig alls.


Dom som inte vågar fråga o prata om mina barn anser jag inte bryr sig. För mig är det en självklarhet att prata om dom, det är bättre o fråga än o hålla tyst. Det är bättre o få mig o gråta när vi pratar, än att jag ska börja gråta så fort vi lagt på för jag känner att ni inte bryr er.

Om jag gråter är de inte för något ni sagt, det är för sorg och saknad. Sorg o saknad efter mina barn. Mina underbara små mirakel!

//DeA

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev lite rörd! Klart jag ställer upp och hjälper till så fort ni behöver och jag kan! Ni är ju min familj!

2009-04-16 @ 22:14:50
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Ann-Christine

Klart jag ställer upp. Ni är ju min familj =)

2009-04-17 @ 15:52:55
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0