Slottsskogen..

Ja där har vi varit idag. Michael sprang en runda o medan han sprang gick jag o Amanda på upptäcksfärd.

Michael lurade oss va de gällde vägen så vi kom till massa konstiga vägar o stigar men till slut så hittade vi hästarna.

Först kom vi till sälarna, där fick vi oss en dusch ;-)

Och sen efter många kringelikrokvägar, uppfärsbackar o alla möjliga små stigar kom vi hit.


Sen till hönor..


Sen kom vi till hästarna.



Och sen till pingviner, pelikaner, papegojjor och andra fåglar...





Amanda blev rädd för pelikanerna, kom nu mamma gå! skrek hon *haha* dom kom lite för nära fönstret där vi stod o kolla :-)



Här kommer lite bilder på Amandas nya rum, de ska dock målas o grejjas lite där inne så de är bara ett rum o ha så länge..









Så blev det, ska bli vita väggar med en fondvägg o tv bänken ska målas om o så småningom nya mattor.


Nej skriver mer sen...

Kommentarer
Postat av: Vanessa

då var det er jag såg i dag då :-D

vilket fint rum hon har fått

kram

2009-04-16 @ 19:50:51
Postat av: Taru

Hej! Lyckades på något sätt klicka

in mig här på din blogg.. :)



Ville bara skriva att jag verkligen beklagar

sorgen :( Efter att ha läst lite av det du

skrivit så måste jag säga att du verkligen är

en stark mamma!

Och jag tycker det är så hemskt att dina

pojkar var tvugna att gå bort.



All lycka till er!

2009-04-16 @ 20:30:25
URL: http://babymammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0