Mitt i natten!

Ja, och jag sitter här, fick ett ryck o börja städa nyss ;-) Men får man lust ska de göras för då görs de med fart!


Här kommer lite bilder på en busig hund...

Här flyger han ut ur buren när jag tagit hans tennis boll ;-) Ja hans er ut som en fågel men de är en hund :-P


Här är bollen tillbaka snodd ;-) mördarblick får jag :-P


Och en bild på lite påskpynt

 Ja lite påskpynt har vi iaf ;-) Satte fjädrar i Amandas lampträd..



Och så lägger jag in en några repriser!
 
min lilla sötnos när hon dansar ;-)


Och när hon lärt sig göra rörelser till imse vimse..


Och hennes underbara goa skratt, det är detta som får mig att orka leva vidare =)


Ja det får avsluta nattens blogg, nu är det dags för en kopp te o sen fortsätta städa lite :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Hon är ju bara för go =) Man blir så glad av att se henne :)

2009-04-08 @ 09:31:11
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0