Måndag..

Veckor o dagar som bara susar förbi blir månader. I morgon är de 2 månader sen Kevin lämnde oss.

Vid den här tiden för 2 månader sen låg min lilla älskling o tittade på oss, han var så vaken dagen innan han gick bort. Exakt som han ville vara med oss så mkt som möjligt innan han lyfte sina vingar o flög.

Vill bara att påsken ska gå förbi nu så man kan få sätta ner dom i jorden. Prästen har inte tid fören då, o vi vill givetvis ha Helena med på urn-nersättningen oxå.

Dagen idag har varit en riktig slapp dag, blev inget städat förut men har iaf städat i köket. Nu sitter jag o väntar på att Michael ska komma ut från sovrummet när Amanda har somnat så vi kan äta smörgåsarna jag fixat ihop.

Hallen ser ut som hej kom o hjälp mig! Michael grejar med cykeln där, sätter på pakethållare o en cykelsadel till Amanda på hans cykel så slipper han sno min varje gång ;-) Vi har ju ändå 2 så onödigt en ligger o skräpar.


Det som hände i lördags chockar mig ännu, o efter inatt är jag ännu mer chockad, får se om natten tills i morgon blir lika lugn!



Nej nu ska jag se om tess vill spela =) Hej hej


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad hände i natt som chockade dig?

2009-04-06 @ 21:18:57
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja tiden går fort trots det så känns allt som igår.



Jag är nyfiken på ditt lugn! berätta gärna =)



kramar

2009-04-06 @ 21:37:31
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Christina

Vad har hänt i natt som chockat dig ??? Skriv gärna om du vill, du har min privata mail. Ha det gott Kram Christina <3

2009-04-07 @ 10:59:31
Postat av: Linda

Hej!

Jag kommer tro dig och absolut inte idiotförklara dig (som du var orolig för i ett tidigare inlägg). Kan du tänka dig att berätta? Du kan maila mig om du inte vill skriva här.

Kram

2009-04-07 @ 12:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0