Hur Amanda reagerat på att Kevin gick bort.

Hon blev väldigt sjuk 2 dagar efter Kevins bortgång. Så hon låg o kräktes o sov i princip en hel vecka. Efter det så började hon fråga var bebisen var.

Vi försökte förklara att han var uppe i himlen.
Men just då förstod hon inte riktigt, visste inte vad himlen var så inte så lätt o förklara.


Amanda började bråka, skrika o bli väldigt jobbig, slåss o grejja så fort bebisen kom på talan.

Så höllt det på i lite mer än 4 veckor sen slutade hon. Men började för ett tag sen igen när vi satte upp kort, vaknar på natten o skrek nej gå m.m. Men de har hon slutat med nu, o anledningen till att hon slutat är väldigt skum, men jag tror på det.


Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, ska iaf baka o göra påskbakelser.

Nej nu ska jag äta lite frukost. PoK

En arg Amanda ;-)




Och ett stort grattis till min mamma som fyller 53 år idag ;-)




I morgon är det min tur att fylla ;)

Kommentarer
Postat av: killcraig

grattis i förskott syster yster!

2009-04-11 @ 10:54:15
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/
Postat av: Lina Fransson

Hur är det med er nu ??? kramar

2009-04-11 @ 17:46:33
Postat av: Anna

GRATTIS i förskott!!



Berätta gärna!

När våran Wille gick bort fanns han kvar här länge. Idag tror jag det var för att jag vägrade acceptera att han var borta men då var jag rädd för att han var arg på mig som inte stannade på sjukhuset ända till slutet. Jag var ju höggravid och blev nästan hem tvingad av sjöterskor och famijen men han hade iaf sin mamma mormor morfar morbror och pappa där ända till slutet.



Många Kramar

2009-04-11 @ 21:02:07
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Vanessa

med risk för att låta dumm och naiv.



.men jag tror fullt ut att barn ser och känner sådanna saker vi vuxna inte gör i alla lägen.



jag tror att barn har ett mer öppet sinne och inta har hunnit bli förstörda av sin omgivning, där,de kan se andra saker som bara ett fåtal av oss vuxna vågar göra.. så visst finns det en möjlighet..........



kram

2009-04-11 @ 21:11:36
Postat av: Magnus

grattis!!!! kramar! :)

2009-04-12 @ 09:12:15
URL: http://magnusbengtsson.blogg.se/
Postat av: Jelika

Grattis!!

2009-04-12 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0