Glad..

ett brev kom inflygande i hallen nyss, öppnade o där i ligger 2 minnesgåvor!



Det första jag öppnade var i från:



I kortet står det:
Fly me up where you are Beyond the distans star I wish upon tonight To see you smile If only for awhile to know you´re there A breath away not far To where you are

Nästa kort var i från:


I kortet står det:

Two little Angels is sitting by your window,
 they look into your eyes, quietly without a sound.

There is a wonderful peace
its lingering everywhere
its a comfort to your soul
as you feel it in the air

These precious little Angels
will stay by your side
watching over your steps
catching the tears you´ve cried

Tack tack tack tack tack tack!

Ett sådant kort får mig att gråta, inte av ledsenhet utan av ren glädje. Jag blir så glad, de värmer något så fruktansvärt mycket att få ett sådant. Och ni gör inte bara mig glad utan ni bidrar även till att andra människor ska få slippa gå igenom de vi gjort.

ÅÅå ni anar inte hur glad jag är. Och Michael oxå, han tackar er alla precis lika mycket som jag. Ni hade inte behövt men de var jävligt fint gjort av er!!!

Nej jag måste ha kaffe..


ps: tårtan gick bra ;) fast den sprak i ena kanten (maräng) men de lagas med grädde ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, man blir så glad av de där gåvobreven!:.)) Det är som du säger, det betyder att andra människor kan slippa genomlida det som vi gjort och fortfarande gör!



Om ni vill ha med grabbarna så skickar ni bara in bilder på er till min mail ([email protected]) :.))

2009-04-28 @ 21:40:51
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0