Det finns nåt..

Ja det gör de, det finns något efter det här.

Det jag var med om igår är tillräckligt med bevis för mig, om jag berättar om de här blir man idiot förklarad. Men jag vet vad som hände och de är huvudsaken.


Igår var vi hemma hos Daniel o Jenny, åt lite mat o fikade o testa lite spökgrejs. =)

Var väldans trevligt o god mat!


Idag händer inte så mkt, ska så småningom sätta igång o städa, de behövs överallt! Man kan städa tusen ggr om dagen men ser ändå ut som ett bomb nedslag ;-)

Skriver mer sen.. ska se om tess vill spela fia nu!

Kommentarer
Postat av: Christina

Man blir inte idiotförklarad för en sådan sak som du var med om, jag har också varit med om samma sak som dig, vet exakt hur det är, det är en gåva som vi skall ta vara på, det är inte alla människor förunnat att kunna ta emot det som du varit med om, vi är få. // Ha det gott kram <3

2009-04-05 @ 18:59:35
Postat av: Therese

nu vill jag spela fia...

2009-04-05 @ 21:23:45
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0