Blogga...

Ja fick tillsägelse av min syster Ninni att blogga lite ;-)


Så får väl skriva lite..


Igår var vi som sagt hemma hos Annso & Ted med familj, fikade o pratade lite, trevligt.

Idag var jag på torget o fikade med Pernilla =) Va skoj o ses igen, träffade även akki o Christina där (Ja akki heter Ann-Christine enligt Amanda)

Sen fick jag skjuts hem av Pernilla även om de inte va långt o gå :-) Efter jag kom hem åkte vi iväg o handlade, behövdes verkligen! Så nu har vi mat ett par dar till. Sen kom Amandas favorit Maria hit o åt mat med oss o busade lite med Amanda.

Min telefon fungerar ej så är de nån som försöker nå mig så når ni mig på hemtelefonen eller Michaels mobil!!!
Simkortet har slutat fungera, eller funkar ibland. Kan bara ta i mot sms, inte samtal, inte ringa, o inte skicka sms!!

Igår kväll ringde Jutta, o när hon ringde väcktes allt upp o jag verkligen kände med den andra familjen.

Ja Jutta sa att de var en familj som var drabbade av att deras son dött, o dom undrade om vi ville ha kontakt med dom o stötta dom. Och självklart gör vi det! Att Jenny o Daniel ville ha kontakt med oss har varit en oerhört stor lättnad, för dom är verkligen dom ända som verkligen förstår, andra kan bara föreställa sig denna hemska tanke.

På tal om Jenny o Daniel =) Dit ska vi i morgon kl 15 o äta middag o umgås. Testa lite spökgrejer o så om Lucas kunde vara hos Jennys mamma ;-) Maria ska vara barnvakt till Amanda, o de kommer nog gå bra. Hon älskar ju sin faster!

Ja de var ett litet inlägg, har faktiskt inte så mkt mer o skriva om just nu men blir nog mer update i morgon. Ha de så bra så hörs vi.

Kram!

Ps. Kan ju skriva att jag skickade in en ansökan till komvux innan idag, dock utan betyg, men man hade 2 veckor på sig att skicka in dom så hoppas nu gislaveds gymnasium skickar hit dom i tid. Men de gör dom nog säkert. Valde iaf en kurs att jobba med utvecklings störda. Har ju alltid velat jobba med o hjälpa människor, så de är väl en bra början, nu hoppas jag bara att jag kommer in. Besked om man är intagen får man sista veckan i Juni!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för dig! ;)

2009-04-03 @ 22:35:13
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller tummarna för dig! ;)

2009-04-03 @ 22:35:29
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: Christina

Håller tummarna för dig, det går säkert bra med studierna // kram <3

2009-04-04 @ 09:00:07
Postat av: Ann-Christine

Hoppas du blir antagen.

Håller tummarna för dig :)



2009-04-04 @ 09:41:18
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Akki

Vilket fint namn jag fått =)

2009-04-04 @ 09:42:23
Postat av: Maria

Hoppas du kommer in :)

2009-04-04 @ 09:44:55
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0