Vilken helg..

I fredgs fick vi ringa Michaels syster på kvällen så hon fick avbryta sin fest o komma hit för jag fick en blödning. Åkte in till gynakuten o varnade Maria att det kunde ta tid ( eftersom det tog 6-7 timmar sist). Men när vi väl kom dit så kom vi in nästan direkt. Satt kanske ner 2 min max. Allt var bra med dom tvillingarna iaf, men jag har troligtvis fått urinvägsinfektion. Skulle kontakta min BM idag o hon ville ha mitt morgon urin i en burk idag eller i morgon så hon får nog det i morgon.

Michael frågade iaf läkaren om han såg en skiljevägg, emn han kunde ingen se genom VUL sa han. Så på m¨ndag hoppas jag bannemig dom hittar en. Annars blir de jobbigt!!


Sen hade jag ju världens fullaste sambo hemma i lördags natt. Visade han filmerna när han är full o han ville jag skulle ta bort dom men dom ska banne mig sparas =)


Nej nu ska jag ta o plocka in i diskmaskinen sen plocka lite hade jag tänkt mig, Måste plocka i vardagsrummet o köket iaf, för idag kommer resten av möblerna =D Nu får jag tv bord o tvbänk hylla *wiiiieee*

Bilder kommer när allt är klart. Elektrikern måste fixa med kaplar o grejja innan allt e klart ;-) O den Elektrikern här är riktigt seg. kan ta flera månader innan en lampa kommer upp, se bara på uteplatsen, kabeln är dragen men ingen lampa sitter de där :-P Men ska allt tvinga min lilla elektriker o sätta igång så fort allt e uppe =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0