Jag erkänner!

Jag gjorde så lunarstorm stängde av ditt konto. Men inte pga av trakasserier som du påstår. Det finns de bevis på! Fanns 2 konton till på lunarstorm som jag länge vetat va samma person. Och jag har bara väntat på att alla 3 ska fylla år  samma dag! så jag  slog  bara larm o sa att det är 3 konton på lunarstorm med samma person nummer som utger sig för o vara 3 olika personer. Vilket man inte får! Och eftersom alla 3 kontona avslutades samma dag så antar jag att det var samma person nummer. Men en sak är iaf sjuk, sitta o skriva till sig själv är ren Schizofreni!!


Men nu ska jag ta o lägga all skit bakom mig, ville bara ha sagt detta sista. har faktiskt fått höra en hel del roligt vissa sagt, haha vilken fantasi dom har! Tyvärr lyckas du inte den här gången heller, men försök gärna mer, gillar ditt sätt att förstöra för dina barn ;-) Det är inte alla morsor som klarar sånt.

Nej jag ska inte bli en sådan morsa iaf, jag ska bry mig om ALLA mina barn precis lika mkt, och inte kommer jag göra någon skillnad på dom sen heller. Det är lågt.

Ta gärna den här bloggen som ett påhopp! Men kom ihåg, jag skriver bara direkt från hjärtat. Man har väl rätt o skriva va hjärtat känner/säger eller har jag missuppfattat allt?


Ha en trevlig dag!!








Kommentarer
Postat av: ...

Jag förstod nästan det, men efter kontakt med lunar så sa dom att jag var avstängd pga trakasserier och inget annat, men att jag skrivit till mig själv är hur löjligt som helst, för det har jag INTE GJORT.

Synd att jag inte fick passa Amanda, hade sett fram emot det // Ha det

2008-09-09 @ 15:30:24
Postat av: Anonym

Du kommer ALDRIG att bli en morsa än hur du försöker.... JulGRIS forever.... O jag har inte heller missuppfattat något utan skriver rätt ur mitt hjärta vad jag har för uppfattning om dig....

2008-09-09 @ 16:18:30
Postat av: Anette

tack tack :)

2008-09-09 @ 16:25:28
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: ... = Christina

... detta var min kommetar,alltså den översta, någon annan jag inte skrivit // Ha det

2008-09-09 @ 16:32:26
Postat av: Anonym

Comhem har jag aldrig kört med.. Är det ett preventivmedel mot julnassar???

2008-09-09 @ 16:44:53
Postat av: DeA

Nej men ip spåras till com hem o den person jag misstänker de är som skriver! O den personen bor i GBG!! Men eftersom du inte vågar skriva in ditt riktiga namn o försöka bortförklara allt så är de ju bara ännu mer säkert att det är du!

2008-09-09 @ 16:48:11
Postat av: Therese

tycker synd om dig, att folk bara håller på å jävlas för att de inte har något annat för sig, vad jag vét har du aldrig varit elak mot någon av de som fjantar sig nu,(klart man käftar tillbaka när nån jävlas men jag menar innan tjafsen börjar.. )tycker ännu mer synd om michael han hamnar ju lixom i kläm, för hur det än är så är ens mamma alltid ens mamma även fast man kanske inte alltid har samma åsikter och sånt...

2008-09-09 @ 18:49:58
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0