Tvätta!

Japp, första maskinen med tvätt är i tvättmaskinen  nu. Sen blir de en maskin till med alla Amandas vita och ljusa kläder ;-)

Funderade på o ge mig ut o gå en sväng med Amanda men kom på att vagnen fortfarande ligger i bilen och sulky utan suflett tänker jag inte plåga henne o sitta i när de kan regnar titt som tätt ;-)



Är det någon som vill ha rabatt checkar till ellos? har hur jävla många som helst som går ut 31 december. allt från 150 kr - 500 kr till 15% rabatt på favoritvaror eller 25 % på hela beställningen rabatter! Beställde ju denna månaden o bara för allt inte kunde skickas i ett paket så kom de i omgångar o likadana rabatter i alla ;-) Säg till så får ni koder!!!



Nej nu ska jag spraya Amandas hår o borsta de sen upp med en toffs så hennes lugg *som jag klippte för ett tag sen* inte är i ögonen. Hennes hår växer som ogräs. Dock ser de inte så långt ut men när håret är blött o lockarna blir till rakt hår går de långt ner på ryggen!!!


Idag ska vi handla, behövs inte men ska köra en storhandling ändå så slipper man sticka o handla när alla galningar gör de. Alla som får pension o barnbidrag!!! Alltid knök fullt i affärerna då.. Så de undviker vi ;-)

Nej nu ska jag testa byxorna Michael köpte till Amanda på Åhlens för några månader sen..


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0